Powrót do przeszłości

Dzień dobry :)

Jestem w pracy, telefony milczą, maile nie przychodzą, ale być trzeba. Ale jeszcze tylko parę godzin i do domku - a jutro spotykam się z moimi Rodzicami :) Są już w Krakowie - u Braciszków, jutro przyjeżdżają do nas :)

A wczoraj...
Spacer, kulinarna bieganina i w efekcie pyszny obiad, zabawa, odpoczywanie... Późnowieczorne skakanie po kanałach...
Okazało się, że mamy w naszej telewizorni kanał Kino Polska Muzyka, który wczoraj zobaczyłam po raz pierwszy (a szkoda) i puszczają tam TAKIE perełki :))) Będzie przy czym posiedzieć z Rodzicielami ;)


Od razu przypomniały mi się niedziele dawno dawno temu i... koncert życzeń. I Opola i Sopoty...  I radiowe wieczory. Muzyka była w moim życiu od zawsze. Widziałyście? Pamiętacie? :) Tak, wiem to było wieki temu... Ale tekst tej piosenki - aktualny do dziś ;))

"Baw się lalkami" A. Zaucha

Pij tylko mleko, zakrywaj dekolt
A nie będziesz liczyć straconych lat.
Baw się lalkami - chłop to dynamit,
Nie bądź głupia zobacz w co się tu gra.
Pilnuj się, nie bierz wyznań serio
I wcześnie kładź się spać
Nie miej ochoty na żadne wzloty.
PATRZ!
W kuchni cieknie kran, woda wsiąka
W haftowany ręcznie len.
Na kanapie pan, nos w gazecie,
Pępkiem tego świata jest

Nie wierz bajce-samograjce,
Omijaj węża.
Trenuj gamy, słuchaj mamy,
Nie szukaj męża.
Baw się lalkami, chłop to dynamit!

Nie bierz przykładu z Jadźki sąsiadów,
Co z pięciorgiem dzieci kabaret ma.
Psa ci kupimy na imieniny,
Nie bądź głupia zobacz w co się tu gra.
Czy ci źle kiedy sama jesteś?
Zabawek tyle masz.
Po co ci grzeszyć? Po co się spieszyć?
PATRZ!
Krótko było "naj...", teraz żale
I kolekcja zgrabnych kłamstw.
Diabli wzięli raj, został tylko napuszony, łysy pan.

Nie wierz bajce-samograjce,
Omijaj węża.
Trenuj gamy, słuchaj mamy,
Nie szukaj męża.
Baw się lalkami, chłop to dynamit!

Nie wierz bajce-samograjce
Siedź lepiej w domu.
Podlej kwiaty, nie dramaty,
Po co to komu?
Baw się lalkami, chłop to dynamit!

Komentarze

  1. Też mam ten kanał i ilekroć go oglądam, uświadamiam sobie jaka jestem stara:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee no nie przesadzajmy :D po prostu mamy dobrą pamięć "prenatalną" ;)

      Usuń
  2. I to jest to!
    Nie ma to jak rodzinne spotkanie przy starych, dobrych hitach dziecięcych.
    U mnie królowało disco polo i mała Natalia Kukulska...
    (W końcu to po niej dostałam imię... :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D no ten hit jest mało dziecięcy, ale Natalkę i Fasolki też pamiętam z lat hmmm szczenięcych :D

      Usuń
  3. Ja do dziś pamiętam z tych czasów Krawczyka, Kukulską i oczywiście koncerty życzeń! Fajnie razem pośmiać się przy tych kawałkach...
    Mam nadzieję, że dzień szybko minął :))

    pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak... A Ryś Rynkowski miał jeszcze włosy :)) minął, minął kolejne zresztą też - czas mi przez palce przecieka...

      Usuń

Prześlij komentarz

Zbieram dobre słowa ;)

Popularne posty z tego bloga

Rozprawa z przeszłością

Jeszcze tydzień, dam radę, na pewno ;)

Wakacyjnie - niekoniecznie